איך להתאמן לנינג'ה ישראל – מדריך למתחילים

שתפו עם החברים >>

כולם כבר מכירים את סוג הספורט המטורף שצץ אצלנו בישראל בשנים האחרונות בזכות תכנית הריאליטי, הלא היא נינג'ה ישראל, ריאליטי שהתחיל ביפן לפני יותר מ20 שנה ומאז כבש כמעט כל מדינה שנכנס אליה.
אז אולי גם אתם רוצים להתחיל להתאמן לנינג'ה ישראל, אבל איך עושים את זה? איפה מתחילים? מהם הדברים החשובים? טוב אז אנחנו כאן בנינג'ה נגב החלטנו להרים את הכפפה ולכתוב לכם מדריך למתחילים, בואו נתחיל!

שלב ראשון – תהיו מוכנים להשקיע.

מעדיפים לקרוא? המשיכו מכאן >>

אימוני כושר, טיפוס וקרוספיט הם חלק מהפעיליות הנפוצות והחשובות למתאמן נינג'ה מתחיל. פעילויות אלו עוזרות לבנות את הכוח והסיבולת שלכם תוך הכנה מנטלית לאתגר.

גם התזונה שלכם חשובה. מה שאתם אוכלים יכול לשפר / לגרוע מהביצועים שלכם. אם חשוב לכם להתאמן לנינג'ה כמו שצריך, שימו לב גם לחלק התזונתי.

שלב שני – תחזקו את האחיזה שלכם (גריפ)

מעדיפים לקרוא? המשיכו מכאן >>

מסלול מכשולי נינג'ה טיפוסי כולל הרבה תלייה והתנדנדות. לכן, חוזק אחיזה הוא מאוד חיוני.

אם אתם מתאמני קרוספיט או מרימי משקולות, זו לא אמורה להיות בעיה. עם זאת, זה דבר אחד שיהיה מספיק כוח אחיזה לדדליפט ודבר אחר להתנדנד כמו קוף במשך שעות בכל פעם.

התחילו באימוני חבלים(battle ropes). צורת פעילות גופנית זו לא רק בונה את כוח האחיזה אלא גם מפעילה את הגוף מכף רגל ועד ראש. זה מפעיל כמעט בכל שריר ומשפר מאוד את סיבולת לב ריאה שלכם, והכי חשוב, משפר מאוד את כוח האחיזה שלכם.

שלב 3 – למדו ישירות ממתאמני נינג'ה אמיתיים.

מעדיפים לקרוא? המשיכו מכאן >>

בסופו של דבר, אין כמו נסיון מהשטח, לכן מתאמני נינג'ה שכבר עברו מסלול או שתיים יכולים לתרום לכם המון מהידע שלהם, אם באמת מעניין אתכם להגיע לנינג'ה ישראל, השקיעו בחיפושים אחר מתאמנים אלו, כמו כן, תוכלו למצוא מתחמי נינג'ה ייעודיים בהם תוכלו לעשות זאת בצורה מקצועית (כן כן גם לנו יש מתחם מדהים – מזמינים אתכם לבקר גם)

שלב 4 – תתאמנו בצורה יעילה.

מעדיפים לקרוא? המשיכו מכאן >>

מסלול מכשולי נינג'ה כולל תנועות ספציפיות השונות מאימוני כושר ותרגילי משקל גוף ממוצעים. רק תחשבו על הבר המעופף, הצוק, ג'ונגל החבלים ותרגילים דומים אחרים. לכן, ודאו שהאימון שלכם משלב תנועות המחקות את מתקני הנינג'ה.

קחו למשל את סולם הסלמון. מכשול זה דורש המון כוח וקואורדינציה, סתם אימון רגיל בחדר כושר לא תמיד יספיק כאן, לכן, שימו לב גם לשלב תנועות מסוימות שראיתם במסלולי הנינג'ה בתוך האימונים שלכם (כמובן בזהירות!)

שלב 5 – השקיעו בחיטוב שלכם.

מעדיפים לקרוא? המשיכו מכאן >>

האם ראיתם פעם מתמודד נינג'ה בעל עודף משקל? כנראה שלא.

התנועות הכרוכות במסלולי הנינג'ה דורשות זריזות, שיווי משקל וקואורדינציה. יהיה מאוד קשה לבצע את כל התרגילים והתנועות שמצריך מסלול נינג'ה עם משקל עודף גבוה.

שימו לב, זה לא אומר להשתגע ולהתחיל איזה דיאטה סופר קיצונית, סך הכל להשקיע על הגוף שלנו מבחינה תזונתית, אם צריך קחו לכם איש מקצוע שישב איתכם על תפריט מסודר, בכל מקרה, את היתרונות הבריאותיים תקבלו, בין אם תתמודדו אחרי זה לנינג'ה, ובין אם לא.

רוצים להתחיל להתאמן כמו נינג'ות?
גם אם לעולם לא תתחרו בתוכנית הטלוויזיה, אימוני נינג'ה הם דרך מצוינת לשפר את הכושר הכללי שלנו ועוד המון יכולות והנאה. לא צריך להיות ספורטאי ברמה עולמית כדי להתחיל. קצת נחישות ורצון ואפשר לצאת לדרך.
למידע נוסף על מתחם נינג'ה שלנו המטורף שלנו, צרו איתנו קשר עוד היום!
פרטי המאמר
איך להתאמן לנינג'ה ישראל - מדריך למתחילים
שם המאמר
איך להתאמן לנינג'ה ישראל - מדריך למתחילים
תיאור קצר
אז אולי גם אתם רוצים להתחיל להתאמן לנינג'ה ישראל, אבל איך עושים את זה? איפה מתחילים? מהם הדברים החשובים? במאמר זה נרחיב כמה שאפשר >>
כותב המאמר
חפשו אותנו ברשתות
נינג'ה נגב - Ninja Negev

הירשמו וקבלו טיפים איך להיות נינג'ה ישירות אליכם!

עוד פוסטים שיעניינו אותך >>

להגיד לעולם את המטרות שלך

לפתוח את הלב ולשתף את העולם במטרות שלנו יכול להיות משימה מאתגרת, אך גם מעצימה ומקדמת. הכרה בחשיבות של חלוקת מטרות אישיות עם אחרים יכולה

רוצים שיעור נסיון בחינם?
השאירו פרטים

×